ex : 14 Rue de la Paix, Stade de France, Gare du Nord

VanAankomstdatumBijaankomsttijd

TotVertrekdatumBijvertrektijd

Veel gestelde vragen | Paris France Parking

Wat zijn de openingsuren van uw parkeergarages?

Onze parkeergarages zijn 24u/24 en 7d/7 open. U kunt dus komen en gaan wanneer u wilt.

Staat mijn auto veilig in uw parkeergarages?

Wij stellen alles in het werk om een maximale veiligheid in al onze parkeergarages te garanderen. Onze vestigingen staan 24u/24 en 7d/7 onder toezicht van ervaren parkeerwachters en zijn uitgerust met de nieuwste generatie toegangscontrole- en videobewakingssystemen.

Waar vind ik informatie over uw tarieven?

Onze parkeergarages behoren tot de goedkoopste van Parijs. U kunt al onze tarieven vinden onder "Tarieven"

Hoe kan ik online reserveren?

Om online te reserveren moet u gewoon het formulier op de reserveringspagina invullen

Wat is de maximale hoogte van uw parkeergarages?

De maximale hoogte hangt af van welke parkeergarage u kiest. Elk van onze parkeerinformatiebladen bevat pictogrammen die de maximaal toelaatbare hoogte van elke parkeergarage aangeven. We hebben ook speciale ruimtes voor voertuigen van meer dan 1,95 meter. Deze ruimtes zijn onderworpen aan speciale tarieven en vooraf reserveren is vereist. Klik hier voor meer informatie.

Hoe weet ik of mijn reservering werd geaccepteerd?

Binnen 2 uur wordt een bevestigingsmail verzonden naar het e-mailadres vermeld op het reserveringsformulier.

Wat als ik geen bevestigingsmail van de reservering krijg?

Bent u niet vergeten te kijken tussen uw ongewenste e-mails of spam? Als dat het geval is en u hebt geen bevestiging ontvangen, dan neemt u het beste telefonisch contact op met de betrokken parkeergarage om u ervan te vergewissen dat de reservering wel degelijk in aanmerking werd genomen.

Welke betalingswijzen kan ik gebruiken?

Wij aanvaarden verschillende betalingswijzen. U kunt betalen met Visa, MasterCard en elke andere betaalkaart met het Visa of MasterCard logo.

U kunt ook contant of met een cheque betalen.

Is het mogelijk om een reservering te wijzigen of te annuleren?

Het is mogelijk om een reservering op elk moment en zonder kosten te wijzigen of te annuleren door hier te klikken.

Wat moet ik doen als ik aankom vóór het aanvangsuur dat ik heb vermeld bij het online reserveren?

In dat geval begeeft u zich rechtstreeks tot het onthaal van de betrokken parkeergarage om het te melden aan de parkeerwachter. Hij zal voor u een beschikbare plaats zoeken.

Wat als ik langer blijf dan oorspronkelijk was voorzien?

Als u langer blijft dan oorspronkelijk voorzien, hoeft u geen verdere actie te ondernemen.

Kunnen de arrangementen worden verlengd?

Nee, zodra het arrangement is uitgeschreven, kan het niet meer worden verlengd. Bijvoorbeeld, een arrangement van 3 dagen (57.00€) kan niet worden omgezet in een arrangement van 5 dagen (67€), zelfs niet door het prijsverschil te betalen.

Daarom neemt u beter de tijd voor u een arrangement kiest. Vergeet niet dat onze medewerkers er zijn om u te adviseren.

Kunnen de arrangementen worden terugbetaald?

Nee, zodra het arrangement is uitgeschreven, kan het niet meer worden terugbetaald, om welke reden ook.

Ik ben mijn parkeerticket verloren. Wat moet ik doen?

Als ons kentekencontrolesysteem dit toelaat, kunnen we een nieuwe betaalde pas instellen, beginnend op uw exacte aankomstdatum tegen de pakketprijs (internettarief of normale prijs afhankelijk van uw geval). Het verloren ticket kan inderdaad door iemand anders worden gebruikt om op frauduleuze wijze naar buiten te gaan. In het geval dat ons systeem uw exacte tijdstip en dag van aankomst niet vindt, moet u de dagvergoeding van 27 euro / dag betalen (inclusief btw).

Wat moet ik doen wanneer ik mijn auto nodig heb terwijl hij in uw parkeergarage geparkeerd staat?

Met onze parkeerarrangementen kunt u, terwijl u in onze parkeergarage geparkeerd staat, zo vaak in- en uitrijden als u wilt, zonder extra kosten. Om uw voertuig te kunnen gebruiken zoals het u uitkomt, volstaat het om bij uw aankomst in de parkeergarage een parkeerarrangement te nemen.

Beheert PARIS FRANCE PARKING openbare of private parkeergarages?

Beide. We beschikken over verschillende openbare parkings in Parijs, beschikbaar voor klanten die per uur betalen en voor abonnees ( Pyrénées Du Clos , Parking Place des fêtes , Belleville Ménilmontant en Parking Bellefond en Parking Saint Blaise ).

Hoe kan ik een claim indienen?

Verzoeken dienen uitsluitend schriftelijk te worden verstuurd naar:
PARIS FRANCE PARKING
4 rue du clos 75020
of per e-mail naar contact@parisfranceparking.fr
De gegevens van uw claim vermelden. Zorg ervoor dat u alle relevante gegevens toevoegt, meer bepaald:
• Naam van de betrokken parkeergarage
• Aanvangsdatum en -uur
• Vertrekdatum en -uur
• Aangerekende kosten
• Telefoonnummer waarop we u kunnen bereiken

Wat is het voordeel van een abonnement?

Abonnees genieten van voordeligere tarieven dan klanten die per uur betalen. Abonnementen zijn echter onderworpen aan een verbintenis voor een periode van minimum 6 maanden.

Welke bewijsstukken moet ik voorleggen bij de aankoop van een abonnement?

Bij het aanschaffen van een abonnement in een van onze parkeergarages moet u de volgende documenten meebrengen:
- een kopie van het kentekenbewijs,
- uw bankgegevens indien u kiest voor automatische incasso.
Voor een natuurlijk persoon (privépersoon):
- een kopie van de identiteitskaart van de ondertekenaar van het contract,
Voor een rechtspersoon (een bedrijf):
- een uittreksel K Bis uit het handelsregister van het bedrijf

Mag ik af en toe een ander voertuig parkeren dan het voertuig dat op mijn contract vermeld staat?

In de algemene voorwaarden van uw contract staat dat dit niet mogelijk is. Maar u kunt dit voertuig wel in onze parkeergarage parkeren tegen het geldende uurtarief.

Ik wil graag een box huren, is dat mogelijk?

Ja, we beschikken over afgesloten boxen die we voor een lange termijn verhuren in onze parkeergarages Pyrénées-du Clos, gelegen in het 20e arrondissement te Parijs en in onze Parkeergarage Place des Fêtes, gelegen in het 19e arrondissement te Parijs.

Ik wil graag mijn abonnement opzeggen, wat moet ik doen?

U moet uw verzoek tot opzegging aangetekend verzenden naar het adres van de betrokken parkeergarage, d.i. 211 Avenue Gambetta 75020 Parijs (voor de parkeergarages Gambetta en Bellefond) en 4 Rue du Clos 75020 Parijs (voor de parkeergarages Du Clos en Saint Blaise), , en 8 Rue Compans 75019 Parijs (voor de Parking Place des Fêtes). U moet wel rekening houden met een opzeggingstermijn van een volledige maand (u kunt niet opzeggen tijdens de maand).

Wat moet ik doen als mijn toegangskaart niet werkt bij het in- of uitrijden van de parkeergarage?

Het niet of slecht functioneren kan te wijten zijn aan het feit dat uw factuur voor de huur niet werd betaald voor de 5e dag van de maand. In dat geval wordt uw toegangskaart automatisch geblokkeerd. Als u uw factuur echter wel op tijd betaald hebt, dan neemt het beste rechtstreeks contact op met een medewerker die het probleem zal trachten op te lossen.